Tuesday, April 12, 2011

Driving @~

Salam u ollss@~

Setelah sekian lama (6 bln + +) aku pergi kerja berhantar berambil, hari ini aku memulakan semula aktiviti aku pergi ke kerja dengan membawa kereta ku yg banyak berjasa iaitu JGK 3804 (iswara eroback). Dah lame x bawa kereta yg paut setereng ni. Mula2 tuh kekok2 la jugak, tp sbb experience bawak kete tuh lg lama dr tak bawak, so kejap je rasa kekok dh ilang.

Yg seronoknya, Alesya dengan perasaan jakun dok diam jer dlm children car seat yg aku baru beli khas tuk budak 12-18kg. Kalau tak selama ni abis semua butang yg ade dalam kete die nk tekan. Harap2 kesopanan die berkekalan la.

Tp yg tak seronoknya, bila aku sampai office aku pun cek la, mana kunci rumah ni? rupanya2 pagi tadi Alesya main2 ayahnya datang ambik and masuk dalam poket seluar. Wah bagaimana aku hendak pulang rumah cepat hari ini. Ingatkan drive sendiri boleh pulang awal. terpaksalah tunggu ayahnye pulang baru boleh masuk ke rumah. Waduh2 @~

   

No comments: