Tuesday, April 5, 2011

Back pain ooohhh back pain please go awayyyy @~

Hai..apa kabar kwn2? Sihat? Aku x berape nak sihat..sebabnya belakang aku sekarang ni sangat la sakit berdenyut2. Mungkin disebabkan terlalu lama duduk dalam kereta. Al maklumlah pulang ke kg Pahang pegi saja dah makan dkt 7 jam sbb terlepas simpang yong peng so kene la ikot KL. Balik pulak makan la 5 jam duduk dalam kete. Dengan melayan si kecik tuh dlm kete yg x tau nk dok diam paham2 aje la. Kalau mak mentua cakap aku blk kg malas nk masuk dapo tuh mmg padan la sbb aku mmg x larat nk wat keje2 memasak and mengemas dapo lelame. Maaf la mak yer..saya bukan x nk tolong tp macam x berape nk larat. So buat kerja yg ringan2 je la...4 hari cuti bukan mcm becuti tapi macam pergi camping PALAPES pulak sakitnye. Tp nk wat macam mane dah kawin ngan org jauh baru la terasa istilah blk kampung.Heheh

Ada orang ckp lps bersalin kalau x pantang mmg bias la kene sakit blakang. Nk kate aku x pantang tuh x der la. Tp x tau la sakit macam orang dh umo 60 tahun pulak. Nak angkat anak lelame pn x larat. Yang dok terasa sakit belakang mmg lepas besalin tp yg menambah lg lepas aku kua sepital tuh hari. Rasa satu badan tegang.

So aku harus berbuat sesustu…1st Sebab macam dah tak tahan so hari ni aku terus nk set appointment ngan tukang urut...tp tukang urut tuh macam bz semacam jer x confirmkan lg date yg aku book tuh...so 2nd aku pun serve tenet carik pasal back pain. Ape yg aku jumpe and rase nk buat boleh la refer kt website ni http://www.bigbackpain.com/back_exercises.html. Tapi nk senam2 ni layg macam malas sikit..tp nk wat mcm mane kn...try jer la.

Lagi satu aku rase macam nk memanja kan diri jer dok kat spa..g sauna… mandi bunga..bla…bla…I need a rest…tp baju blk kg x basuh…rumah x kemas…adussss @~

No comments: