Sunday, July 10, 2011

Bakat Terpendam ;) @~

Salam semua...saje je la  nk cite sbb aku rase macam telah mencapai pencapaian tertinggi pulak hari ni..hehe..hari ni aku telah berjaya mempomen iron okehh !! Nk dijadikkan cite aku sedang syok2 mengiorn baju en suami, nk iron la kemeje yg ke 4...tak alih2 plat pemanas iron aku ni tecabut lak...selama ni pn dh goyang2 sbb iron ni pernah terjatuh...tp aku wat dono jer....tp kali ni mmg kronik dah siap tmpt adjust min max pn tetanggal dh...niat di hati mmg aku nk beli baru jer...tp memandangkan skg ni tengah bulan aku batalkan je la niat nk membeli..al maklum lah iron yg mcm aku pki ni ader la dkt nk mencecah RM80 rasanya...tp ni pn hadiah kawin..x silap aku Nizam yg bg...tq nizam..byk bejasa iron ni...heee..jenoh gak aku nk membedah iron ni sbb byk skru2 yg tersembunyik...nampak mcm dh kronik sgt dh iron ni tp aku belek2 macam x der pape yg patah so macam boleh lg nk bedah ni...

ni la hasilnye



Dgn bantuan alatan2 yg ada...x sia2 aku mintak rozi belikan bende ni tuk adiah kawin aku from proc dept..berguna sungguh ;)


 
Setelah berjaya menanggalkan smua skru...lama dh x buat keje2 mcm ni..jgn jd macam tikus membaiki labu sudah ;)

Sebelum bahagian akhir dipasang...
Skru terakhir...

Testing2..

Berjaya dgn cemerlang..Alhamdulillah harap2 iorn ni sudilah berbakti lg yer...cpt2 abiskan iron bju sblm si kecik & ayahnye tuh bgn dr tdo...

Suke !!

Sekian...


No comments: